Er det sikkert at handle hos jer?

Vi tager din sikkerhed alvorlig, når du handler i vores shop. Via en krypteret SSL forbindelse, sikrer vi os bedst muligt imod at fremmede kan opsnappe dine kortoplysninger. Dine kortoplysninger gemmes ikke hos os, men behandles i samarbejde med vores betalingsudbyder. I browseren kan du se en lille hængelås, som er din information om at [...]

Er jeres produkter originale?

Vi køber alle vores produkter som er til salg på Glosh.dk via europæiske grossister og agenturer/forhandlere. Nogle varer kan være af udenlandsk oprindelse, men originale fra det respektive brand. Størstedelen af vores varer parallelimporteres, som er muligt da Danmark er medlem af EU. Som medlem af EU gælder EU’s varemærkedirektiv art. 7 stk. 2 omhandlende [...]

Har I fortrydelsesret?

Naturligvis yder vi den lovpligtige 14 dages fortrydelsesret, som starter fra den dag du modtager dine varer fra os. Mere information kan læses i afsnittet "Fortrydelsesret & returret" i vores handelsbetingelser

Hvordan fortryder jeg mit køb?

Du kan fortryde dit køb ved at kontakte os via email eller via "MIN KONTO". Under "MIN KONTO" kan du oprette en sag og herefter vil kundeservice kontakte dig. Du kan også kontakte kundeservice direkte. Du sender blot en email til kundeservice med dit ordrenummer og hvilke produkter du ønsker at returnerer. Herefter vil kundeservice [...]

Er der begrænsninger på køb?

Du kan som kunde maksimalt købe 1 stk. af den samme varer til den nedsatte pris i medlems perioden. Ønsker du at købe mere end 1 af den samme varer i samme medlems periode, er prisen for vare 2 og fremadrettet normalprisen.

Hvordan følger jeg min pakke?

Du modtager info /status emails fra os når vi har modtaget din bestilling på den email du har oplyst. I de emails vil du modtage information om din bestilling og status på din bestilling. Du modtager en email og hvis du har oplyst telefonnummer en sms, når din pakke er afhentet af forsendelsesfirmaet. Den løbende [...]